Politica retur

La GERMAG esti 100% multumit sau trimiti produsul inapoi
Cumpara produsele care iti plac de la Germag fara nici un risc pentru ca, daca se intampla sa te razgandesti, le poti returna in maxim 14 zile si vei primi banii inapoi sau in maxim 30 zile si ti-l inlocuim cu un alt produs*.
 
Instructiuni pentru  returnarea produselor in vederea rambursarii
(RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE):
 
Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul de 30 zile calendaristice de la primirea coletului), te rugam sa faci o cerere de retur din contul tau sau, daca ai plasat comanda fara a crea un cont, te rugam sa ne trimiti o cerere de retur prin email la adresa online@germag.ro
 
Email-ul va contine urmatoarele informatii:
 
Subiect: Cerere de retur Nume si Prenume
 
Continut:
- Numar factura:
- Data factura:
- Produsul care urmeaza a fi returnat:
- Cantitate:
- Nume si prenume:
- Numar de telefon de contact:
- Cont IBAN:
- Titular cont:
- Motiv returnare:
 
Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator.
 
Returnarea banilor in cont urmeaza a fi efectuata conform legii in termen de maxim 14 de zile de la primirea coletului de la curier.
In anumite situatii de forta majora si doar cu acordul clientului aceasta perioada poate fi extinsa la maxim 21 zile de la primirea coletului de la curierul ales de catre client.
Comandand in magazinul nostru online, va dati acordul pentru returnarea banilor prin virament bancar direct in contul furnizat de catre dumneavoastra.
 
Clientul va trimite coletul fara ramburs la noi si va achita taxa de transport urmand ca in termen de 14 zile sa primeasca contravaloarea produsului prin virament bancar.
 
Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii).
Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice sau grup de persoane fizice constituite in asociatii.
GERMAG prelungeste perioada de retur de la 14 zile la 30 zile cu conditia sa alegi un alt produs din oferta noastra. Astfel ai suficient timp sa te convingi daca produsul achizitionat ti se potriveste.
 
Conditii generale care se aplica tuturor produselor:

Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
Returnarea produselor este posibila doar pentru clientii peroane fizice.
Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii (din showroom) produsului.

Atentie! Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Important! Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau in functie de categoria din care face parte:

Produse fashion
–    Pentru aceste produse poti inregistra o cerere de restituire contravaloare sau iti putem face schimb de marime sau culoare, in functie de disponibilitatea in stoc.
–    Cand il returnezi, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit, nepurtat, fara pete sau rupturi.

Produse pentru curatenie si intretinere
–    Poti returna produsele pentru curatenie, cele de intretinere a tesaturilor, detergentii, solutiile de curatat si produsele pentru organizare, transport si depozitare doar daca sunt sigilate.

Produse pentru ingrijirea personala, cosmetice, parfumuri, produse pentru igiena intima si produse pentru igiena dentara
–   Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate, in ambalajul original primit la livrare si daca nu au fost utilizate sau testate, deoarece fac parte din produsele care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena, odata ce au fost desigilate.

Jucarii, produse pentru copii & bebe si produse pentru gravide
–   Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de Germag.ro), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma ce urmeaza a fi returnata.

Produse DOA
- Produs nefunctional -> Produsul poate fi returnat in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise. Costurile de transport tur-retur sunt suportate de catre compania noastra.
- Produse deteriorate la livrare. Va rugam sa refuzti primirea coletului daca acesta prezinta deteriorari vizibile la sosirea curierului si sa ne semnalati situatia printr-un email trimis la adresa online@germag.ro. In urma sesizarii dumneavoastra vom expedia un alt colet cu produsul comandat. Orice reclamatie referitoare la deteriorarea produselor pe parcursul transportului efectuata dupa receptionarea coletului de la curier nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul expedierii produselor catre cumparator.
- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa ne semnalati aceasta situatie prine mail la adresa online@germag.ro. In baza solicitarii dumneavoastra vom trimite curierul sa ridice produsul livrat gresit la dumneavoastra si il vom inlocui cu produsul comandat. Costurile de transport tur-retur sunt suportate de catre compania noastra.

Limitarea responsabilitatii pentru alte site-uri, server, browser
Site-ul este gazduit de serverele unei terte firme. Societatea S.C. Germag Trend S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale bazei de date, cum de asemenea nu va putea fi raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului ori pentru actualizarea produselor si a preturilor.

 
Reclamatii
Orice problema legata de livrarea produselor comandate o puteti adresa catre adresa de e-mail: online@germag.ro
 
DECLINAREA RESPONSABILITATII
Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului.
 
Litigii si dispozitii finale
Orice alta situatie legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator/client. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata.